Sat08192017

Last updateTue, 11 Jul 2017 6pm

Back You are here: Home Federata Federata Shteterore E Shahut Dokumenta Benefitet e shahut ne shkolla

Benefitet e shahut ne shkolla

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

 Pse shahu në shkolla?

Shahu në shkolla “ për më shumë njerëz inteligjentë”

Shahu ndihmon në zhvillimin e :

Ø  Aftësive njohëse: si vëmendja, kujtesa , të menduarit logjik, rrit përqëndrimin, memorjen, intelligjencën

 

Ø  Aftësive  thelbësore për zhvillimin e individit;

*      Kreativiteti, nëpërmjet zgjidhjeve t e problemeve,

*      Të menduarit kritik;

*      Aftësia për të vlerësuar pikat e forta dhe të dobëta, 

*      Gjykimi  I  vlerave;  

*      Marja e  vendimeve.

*      Promovon përdorimin e dobishëm të teknologjisë.

 

Ø  Sensit etik; përmirësime në qëndrimet  dhe sjelljen e përgjithshme,

*      Shahu inkurajon vetëvlerësimin, konkurencën e shëndetshme, punën në grup, studimin e vazhdueshëm si një rrugë për të arritur objektivat dhe ka për qëllim përmirësimin personal.

*      Rrit ndjeshëm performancën në mësime. Shahu shërben për të strukturuar kohën e lirë të fëmijës.

Benefite specifike :

·         Përqëndrimi- Fëmijët   zhvillojnë aftësinë e  vëzhgimit të kujdesshëm    dhe përqëndrimin . Nëse ata nuk  shikojnë  dhe kuptojnë se çfarë po ndodh, ata nuk mund të reagojnë, pavarësisht  se sa  të zgjuar  janë.

·         Përfytirimi  - Fëmijët janë të prirur për të imagjinuar  sekuencën  e veprimeve perpara se ato  të ndodhin. Shahu zhvillon  aftësinë  e kujtesës   nëpërmjet  trajnimit  për të zhvendosur gurët  në mendjen e tyre, duke filluar nga  një lëvizje ,  per te kaluar  më pas në disa lëvizje

·         Të menduarit e llogjikshëm  - Fëmijët  mësojnë  të mendojnë përpara se të veprojnë. Ata mesojne të pyesin veten "Nëse e bëj këtë, çfarë mund të ndodhë më pas, dhe si mund të përgjigjem? Me kalimin e kohës, shahu ndihmon zhvillimin  e durimit  dhe të  menduarit e llogjikshëm.

·         Vlerësimi I Opsioneve/ alternativave  - Fëmijët   mësojnë   të mos   veprojne instiktivisht, por të identifikojnë alternativat dhe të marrin parasysh të mirat dhe të këqijat e veprimeve të ndryshme.

·         Analiza  Konkrete - Fëmijët mësojnë  të vlerësojnë  rezultatet e  veprimeve dhe sekuencave  e veçanta  ,duke gjykuar nëse është e vlefshme apo jo.

·           menduarit  abstrakt – Fëmijët  mësohen  t’u   rikthehen detajeve  dhe t’i rivlerësojnë ato    në mënyrë periodike  duke I   konsideruar  ato ne  teresine e tyre . Ata gjithashtu mësojnë  modele të caktuara për t’i përdorur   dhe  zbatuar në lidhje me kontekstet dhe situatat  e ndryshme.

·         Planifikimi - Fëmijët  aftësohen  të zhvillojnë qëllime afatgjata dhe të ndërmarin një varg veprimesh drejt realizimit të tyre, si dhe të rivlerësojnë  planin e tyre , në lidhje me situatat dhe zhvillimet e reja .

·         Aftësia për  të ndërtuar strategji  -Fëmijët  Inkurajohen  në përpjekjet  për të vleresuar njëkohësisht faktorë të ndryshëm .

"Shahu kontribuon në zhvillimin e të menduarit strategjik,  përqendrimin , aftësitë analitike dhe zgjidhjen e problemeve . "

 

A .  Shahu si mjet edukativ:

 

Sfida kryesore për fëmijët duhet të jetë eksplorimi dhe zhvillimi I mënyrës së të menduarit

Mësuesit dhe edukatorët  kanë nevojë për nje menyre  të drejtpërdrejtë   procesin e mësimdhënies me  standarte ( aftësa  e të menduarit)

Në kushtet e mbingarkesës së programeve mësimore, është e rëndësishme që përmbajtja e programit te mesimeve te shahut  të mos shtrihet cdo dite.

Sfida kryesore për fëmijët duhet të jetë zbulimi dhe zhvillimi I rruges dhe  mënyrës se si ne mendojmë

Do të ishte ideale, nëse arrihet  qe ajo  të bëhet   në mënyrë argëtuese,.

 

B. Shahu si mjet mësimor:

Shahu I ka të gjitha cilësitë për të qënë një mjët I shkëlqyer mësimor

Për një përfitim maksimal prej tij, shahu do të duhet të futet në shkolla , jo për të zhvilluar lojtarët e shahut, por për të  rritur  më shumë zhvillimin e fëmijve.

Shahu mund të përdoret për të zgjidhur problemet edukative , vecanërisht në procesin e  mësimdhënies me standarte, “ aftësitë e të menduarit” 

Shahu, I përdorur jo për hir të të mësuarit të shahut, jo për të krijuar shhistë më të mirë, por për të ndihmuar që  shkollat të  nxjerrin  më shumë nxënësvë  inteligjentë, më të adaptuar me njohuritë bazë për botën, një të ardhme më të shkëlqyer për shoqërinë tonë.

 

 

Kategoria I

Kategoria I
Kategoria I - Kjo hapesire eshte per kategorine e I-re

Kategoria II

Kategoria II
Kategoria II - Kjo hapesire eshte per kategorine e II-te

Kategoria III

Kategori\" data-mce-src=
Kategoria III - Kjo hapesire eshte per kategorine e III-te

Kategoria IV

Kategoria IV
Kategoria IV - Kjo hapesire eshte per kategorine e IV-rt

Kategoria V

Kategoria V
Kategoria V - Kjo hapesire eshte per kategorine e V-te